Stavgang

Hej Per

Tak for behageligt rejsefællesskab på Kina turen.

Jeg syntes at der mangler nogle foto på din hj. side fra den meget homogene stavgangs gruppe, så derfor henvendelsen.

Jeg vil bare fortælle dig lidt om stavgangsdelen, som måske kunne have interesse for andre.
Jeg har mit eget lille rejsebureau (non profit), hvor jeg laver små grupperejser for cyklister og vandrer (stavgængere). Gruppen som jeg deltog med var de 12 fra Nykøbing Sj. hvor jeg bor. Jeg har "sat dem op" til turen, med træning og info, fra september 07, hvor de tilmeldte sig turen til mig.

Normalt arrangerer jeg alt selv, men på denne tur valgte jeg at rejse med VP rejser, da jeg sidste år deltog i turen sammen med min hustru og fik ideen til at arrangere en tur for stavgængere. Efter kontakt med VP blev turen etableret, da de gerne ville tage stavgang med.

Den gruppe som jeg havde med til Kina var bare ret seje, specielt når man ser på fødselsdatoen.

Ud over disse ture, har jeg i de sidste 5 år arrangeret overlevelsesture (vinter) primært til Norge og Grønland.

Mange sommerlige hilsener

Jørgen
Ps. Alle deltagere fik jeg til at hoppe ud med "dead sliden" ældste som der er foto af var bare 76 år!!